Update

Pfoe, nog maar 2 proefwerken(waarvan 1 pta) , 1 mondeling en 1 po te gaan. Dat betekend dat ik al 5 achter de rug heb. Hoe ze gingen? I don’t wanna know. Nou, eigenlijk wel. Bij sommige weet ik het al… Scheikunde proefwerk en Natuurkunde proefwerk: niet zo goed. Wiskunde pta en Nederlands pta: wel redelijk/voldoende. Informatica proefwerk: geen idee.
Tot zover het onderwerp school.

Ik heb nu al lekker weekend, ik was vanmorgen om kwart over negen vrij, heb de rest van de dag gezonnebaad (tot een uur of 2) en toen ben ik gaan douchen en ben ik hier achter de computer beland. Β Ik ben opzoek gegaan naar een host, want stiekem ben ik het zat dat ik niets kan veranderen aan de layout, behalve de header (waar ik zo ook mee bezig ga). Ik hoop dat ik snel antwoord krijg… anders moet ik op zoek gaan naar een andere. Meer heb ik eigenlijk niet te melden…

xoxo,
Kaneesha

0 Responses to “Update”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Pleasedtomeetya

Kaneesha. 16 jaar. 4Havo. Twente. Ziekte van Pfeiffer. ΒΌ Moluks.
Bank Hangen. Films Kijken. Boeken Lezen. Muziek Zien/Luisteren. Zonnen. Uitgaan. Uitslapen. Nachtbraken. Slapen. Eten.

Pagina’s

Archief

Ik tweet


